Accepterad Roltz | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roltz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198189633026/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Roltz

Vad är din discord tagg? Roltz#2053

Vem var det som bannade dig? Blue dragon

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd för VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en nån med min bil och använde bilen som vapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fråga en person om han ville ha skjuts och så fick hörde jag inte eller fick inget svar sen så för mig sparka personen på min bil men han säger att jag inte gjorde så jag tror de va d-sync eller något men jag såg att han sparka på bilen men sen va jag så dum så jag körde över personen och sen prata jag me supports i discord och sen försökte lösa det men blev bannad istället i 20 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var fel av mig att köra på personen för det ä VDM och det ä strängt förbjudet att göra enligt regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för att jag lalla med folk och hade inte så seriös RP men har tagit lärdom av det och har mycket mer seriös RP nu. Jag börja med mer seriös RP för det blir roligare server för folk och mig själv. Och man blir inte bannad på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte köra på personen kanske bara kört ifrån och gjort bättre ifrån mig. Eller snackat med personen om varför han sparka på min bil som han påstod att han inte gjorde. Så att tänka lite innan jag gör saker som Får jag göra detta eller Är det smart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ge fan i att köra på folk och följa reglerna bättre. Tänka innan jag för något och se till att jag får göra det eller om det är smart drag. Och lära mig att tänka på reglerna mer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka