Nekad rollspel fagge | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rollspel fagge

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/178we7482w4/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? ADIIRP#6064

Vem var det som bannade dig? Jag har blivit klaksko bannad eftersom jag va dum nog och rdmade några uppe vid drogstället efter dom klankade ner på min kompis och det står inte vem som har bannat mig utan jag har blivit bannad för rdm.

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför dom bannade mig och om jag hade varit staff hade jag precis gjort samma sak som den staffen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid ett drogställe och skulle plocka droger sedan kom det 2 par personer som börja bråka med min kompis och slog ner han för dom ville ha hans droger när jag kom till platsen fick jag höra att dom hade slagigt ner han så jag valde att slå ner dom båda när dom plockade droger och då vart jag bannad för RDM för jag alltså slog ner dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va 100% mitt fel jag borde helt enkelt tagigt ett snack med grabbarna på ett vänligt sätt istället för att göra det på det våldsamma sättet. Och det hade kunnat vara en felaktig ban om det hade varit ett större scenario men i detta läget va det inte det så jag fick ta bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har vait rdm 1 gång tidigare och Failrp då jag körde snabbt igenom staden vilket jag förstår och det och det vart 100% mitt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade som sagt tagit det på ett vänligt sätt eller ta min kompis till sjukhuset och slippa snacket med dom och bara skita i dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer alltid tänka 1 steg längre och alltid ha suntförnuft med mig vart jag än går. och detta kommer aldrig hända igen utan från och med nu kommer jag alltid göra mitt bästa jag ska aldrig göra något fel och om det händer att några rånar min kompis ska jag skita i det och försöka ta honom till sjukhuset och bara fokusera på vårat rollspel, Dessutom har jag så mycket jag vill visa denna server jag vill bidra med det bästa rpet jag kan framföra plus så vill man ju alltid spela på en server som är väldigt mogen och bra rollspel för många av mina kompisar rekomenderar denna serverns rollspel, Jag hoppas detta kan leda till 1 unban så jag kan komma in och rpa med det undebara rollplay folket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka