Accepterad Rolley1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rolley1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579593835/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016084fc6b

Vad är din discord tagg? rolley1

Vem var det som bannade dig? theodooro143

Bild på banmeddelande: View attachment amana oroish pch.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu är det såhär, jag ska förklara tydligt nu varför jag tror theodooro143 valde att banna mig. Jag tror att han banna mig eftersom att jag satt i en bil som har insta jump out (Santos bil..) Då blev det så att vi hamna i konflikt med 2 grabbar som vi inte visste tänkte försöka råna oss. Jag som då satt i mitten av bilen tänkte att jag hade en chans att kunna skydda min Vice Boss som höll på att nästan bli skjuten. Och ja har svurit ed på att jag ska göra allt jag kan för att försöka skydda alla högre i mitt gäng då jag respekterar allihop. Då så fanns det en funktion i bilen som jag inte hade någon medverkan på som gjorde så att jag hoppade ut ur bilen direkt utan att jag ens visste eller hade påverkan på. Då sköt jag ner en kille och blev sedan nedskjuten bakifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid ett område vid tvätten, sedan så kommer det en svart bil och helt plötsligt börjar råna oss och säger "hoppa ut ur bilen en i taget" osv.. Då så såg jag ett tillfälle att kunna rädda min vice boss som var påväg att nästan bli skjuten. Då flög ja ut ur bilen med denna funktionen som jag inte hade någon påverkan på och sköt ner en person framför mig men blir sedan nerskjuten bakifrån mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban eftersom att det faktiskt hände och jag vet att jag gjorde fel med att jag borde haft konsekvens tänk innan jag hoppade ut ur bilen och började skjuta men jag vet att ja gjorde fel och ja lovar att jag inte kommer att göra om det.
Det var dumt gjort och det var rätt val av theodooro143 att banna mig eftersom att ja, jag gjorde fel och jag vet att jag inte tänkte innan jag hoppade ut och började skjuta. Men jag hade inte någon påverkan på vad som skulle hända med den här funktionen i denna bilen.

Jag vet att jag gjorde fel och jag lovar att jag inte kommer göra om detta misstaget. Det var liksom adrenalin rushen när jag såg att min vice boss höll på att bli skjuten så jag gjorde de snabbaste ja kunde göra och ja hoppade ut och sköt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång sv ban för bär mask på offentliga platser. Men då var jag AFK och jag låg bara vid sjukhuset. Detta är den enda gången jag blivit bannad innan detta då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde istället haft konsekvenstänk och tänkt vad kommer hända om jag gör detta nu? Jag gjorde fel och jag borde istället låta scenariot flyta på men jag försökte ju såklart rädda min vice boss och allt hände lite för snabbt.
Som sagt ja borde inte ha gjort detta och vi borde bara ha lyssnat på vad de sa och låtit allt bara hända liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att om det finns en sådan funktion med bilen att man hoppar ut snabbt så ska jag inte ta övertag av det och jag borde istället väntat lite eller till exempel gömt mig i bilen eller någonting. Men inte ta övertag av en sådan funktion som jag inte har någon påverkan på.
Jag lovar att detta inte kommer hända igen och detta var mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Vill att theodooro143 ska ta denna ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka