Nekad RolfHult | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RolfHult

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102270302

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? god.exe#4910

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Rolf Hult är en blyg gubbe i sina bästa år, född ute på landbyggden 1984. Där han växte upp med sin Farmor Åsa och sin bror Ted. Dom hade det fattigt och Rolf fick aldrig träffa sina föräldrar då dom dog ganska tidigt. Rolf och hans bror fick aldrig tillgång till utbildning. Men sedan dog Rolfs farmor och bror i en brand 1994 som drabbade Rolf hårt mentalt. Och efter denna händelse betyder alla hans vänner mer än allt då han ej vill förlora dom. Dock är Rolf blyg och har socialfobi. Men försöker sitt bästa. Rolf har nu lämnat traktorintresset och raggar stilen bakom sig och är redo för stadslivet med sportbilar och gangsterliv. Han har just nu intressen för att dricka sig full och köra audi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag 100% kommer bidra med skön rp och kommer aldrig lämmna servern om jag får medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En server med kvalité och bra rp. Finns mycket att göra. Min favo server av alla jag kört.

Hur hittade du Unive? En vän rekommendera och även kollat på streamers som köre det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa vänner inom rp och utveckla min rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En fin bil och jobb skulle vart nice men mitt främsta mål är såklart att bidra med go rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? har spelat på andra servrar men kommer ej spela på dom eftersom jag föredrar unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka