Nekad Rolf Karlsson | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rolf Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356651114

Vad är ditt namn i verkligheten? Malcolm Murphy

Vad är ditt discord namn? MURPHY

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2004

Berätta om din karaktär. en 40 årig herre vid namn Rolf Karlsson, han har nyligen kommit till denna plats och är intresserad av att tjäna pengar. som barn hade han det svårt, han växte upp med sin med en pappa som hade alkohol missbruk och var väldigt våldsam efter att Rolf´s mamma gått bort vid födseln av Rolf. Han hade bara två vänner och dem gjorde mycket kriminellt tillsammans för att tjäna ihop pengar. Rolf tror jag kommer passa väldigt bra inom den kriminella verksamheten då han är en karaktär som ofta säger vad han tycker samt sällan är rädd av sig. hans intressen är att vara med sina kompisar/bröder som är Pidar och Fredrik. Han har ett öga för motorcyklar och gamla jänkare. Rolf kan inte alltid låta bli att spendera pengar på alkohol och andra onödiga saker.

Varför ska just du bli whitelistad? karaktären jag bidrar med kommer bli en av dem viktiga rollerna i den kriminella världen. Jag vill bli medlem i motorcykel klubben "sidebyside".
Jag samt mina kompisar kommer lägga ner mycket tid på denna server samt försöka dra med nya seriösa spelare och ser fram emot att bli medlem hos er och börja i den nya mc klubben

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? spelat en del på snöstaden & fick som rekommendation av en kompis att testa denna server samt att jag hört att den ska vara bra

Hur hittade du Unive? rekommendation av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? vara så äkta som möjligt, som jag sagt kommer jag vara med i sidebyside mc där vi kommer försöka ta över delar av staden och ha stor makt. det kräver mycket tid samt planering med olika gäng och polisen samt andra myndigheter.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? snöstaden

Tillbaka