Accepterad rolf bengtson | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rolf bengtson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199170606676/

Vad är ditt namn i verkligheten? olof

Vad är ditt discord namn? bobtheman#6284

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Rolf Bengtson är uppväxt med 1 föräldrar och är 20 år gammal ( född 2001). Rolf har haft en dålig barndom där han var mobbad länge för han var speciell. Rolf har ingen pappa han dog när han var 7 av en trafikolycka, Han körde för långsamt så att en snubbe med snabb bil körde in i Rolfs pappa han dog av att han slog i huvudet i ratten. Rolf klarade sig men är deprimerad än i dag för detta. Nu gillar Rolf bara att köra fort på motor vägar och är väldigt trafik säker. Men bara för att han har gott igenom detta så är han alltid väldigt snäll mot andra och hjälper alltid folk som behöver hjälp. Rolfs Mamma jobbade som Polis och var alltid i yttre tjänst därför var hon och sina kollegor dem första på plats. Rolf gillar bilar och dröm är att köpa en mercedes. När Rolf var liten brukade alltid hans mamma stötta honom men nu har hon blivit gammal så det är Rolf som får stötta hon. Rolfs mamma heter Emilie Bengtson. Rolf är så deprimerad att han ibland tänker på att ta livet av sig men det kommer han inte göra för han gillar samtidigt livet. Men en dag så tror han att allt kommer att ordna sig. På fritiden brukar Rolf köra mycket bil och att vara i naturen, Rolf brukar ofta brukar ofta ta med fiskespö och fiska mycket, Det gör så att han är mindre deprimerad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar RP väldigt seriöst och jag har alltid hållit en hög standard på min egna RP och dem andra som jag spelar med. Jag ser också de fler privileger som man har om man är whitelisted har. Jag vill också ha whitelist på denna server på grund av detta är den enda serverna som jag spelar just nu på. Jag hoppas på att jag kan fortsätte det på denna servern som jag faktisk gillar själv. Jag själv kan bidra med hög level RP och är själv bra på att skådespela på FiveM.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker de är den servern som flest spelar vilket gör det roligare att spela på den och de finns mest att göra på Unive

Hur hittade du Unive? jag blev rekommenderad serven av mina kompisar och kollat på rp på twitch ett tag och den var högt uppe på svenska taggen blev sugen och ville testa bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett roligt jobb och sprida glädje förbättra min RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med mitt rollspel är i högsta mån att ha kul för mig själv såklart. Jag tycker om att lära mig om dem olika sätten man kan RPa på och älskar att hamna i situationer där man måste applicera sådant man har lärt sig. På sikt vill jag att mitt rollspel ska bli bra nog att folk som ser mig både ingame och i discorden kan lita på att jag håller en hög standard.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka