Nekad Rolands Svahn | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rolands Svahn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fbh-ttmp/TQMWDGKJ

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Svedlund

Vad är ditt discord namn? Helsinki

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roland Svahn. Kommer från landsbygden och vill flytta in till storstan och försöka lyckas i livet. Båda fötterna på jorden men har ett dolt alkoholiserande jag. Roland var en känd alkoholist i den byn han bodde i. Han har några barndomsvänner som flyttat intill stan som Roland nu flyttar in till. Roland dricker fortfarende en hel del men försöker få ordning på sitt liv, kanske stortstadslivet kan få ändring på Rolands beteende?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som brinner för RP i alla situationer. Jag har själv spelat teater i mitt liv och hela min släkt är teaterskådespelare. Så rollspelandet kommer från ryggraden ifrån mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag ska vara ärlig, Unive är inte den servern jag vill tillbringa all min tid på utasn jag ser unive mer som en start i min RP karriär. Unive är en grymt kompetent server med väldigt bra och aktivia admins/mods. Den RP servern jag siktar på i slutändan är Förnuftberget RP och jag vet och tror att unive blir ett bra förstaval för mig.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar länkade unive till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelande är att bygga upp en karaktär som jag vill va i verkligheten men som jag inte kan vara. Jag vill leva ut mitt liv som JAG skulle vilja att det var.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att uppnå en hög status på unive så att jag kan bli en omtyckt RP:ande karaktär och lyckas på andra servrar utöver unive. Jag vill klättra så högt jag kan och unive är ett jättebra ställa att börja på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte en aktiv deltagere på en annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka