Nekad Roland1337 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roland1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821289322/

Ditt Hex-ID: 110000133522d6a

Vad är din discord tagg? Roland1337prO#7495

Vem var det som bannade dig? sportcap13

Hur lång tid var din ban? 1 Dag 24 Timmar 59 Sekunder

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Copbait , Powergaming ~Sportcap13. Återstår: 1 dagar 18 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in i klädbutiken och frågade poliserna om de skulle vilja köpa en pistol. Vilket bryter mot reglerna därför förstår jag varför jag blev bannad och de var väldigt dumt gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkte förbi i våran Volvo 850, och vi var lite dumma och ville ha roligt genom att få polisen att jaga oss. Vi såg en polis bil stå parkerad bredvid butiken och då gick jag ur bilen och in i klädbutiken för att säga att jag säljer en pistol,, sedan sprang jag ut till bilen som väntade och vi åkte iväg. När vi kommit en liten bit bort möter vi en polisbil som tar upp en jakt på oss, men vi fortsätter åka uppåt mot sandy, där våran bil går söder och vi började springa från poliserna. De försökte skjuta mig med en elpistol men precis innan jag blev skjuten vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att de var en rättvis ban medtanke på vad jag gjorde och de står klart och tydligt såhär i reglerna § 1.3 COPBAIT
COPBAIT innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. Det kan tillexempel handla om att man driftar framför polisen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog lärdom genom att vara mer försiktig och tänka mig för innan jag utför sakerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat strunta I att gå in på klädbutiken och fråga om de ville köpa en pistol. Hade även kunna bett min kompis som körde att stanna bilen direkt när polisen jagade oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Jag kommer inte att försöka få uppmärksamhet av polisen och jag kommer heller inte bryta mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka