Nekad roguzerq | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roguzerq

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Cyrx#3059

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Han heter Gustav karlsson han är 23 år. är 192 lång han växte i en bra miljö hemma men har haft det jobbigt eftersom när han var 3 år så skildes hans föräldrar och det ändrade han sen när han blev äldre så dog pappan av en bilolycka eftersom han var onykter det tog väldigt hårt på Gustav sa eftrer det ville han ändra på saker och ting i Stockholm nu är han postnords förare men vill bli något större han är en glad kille i nu läget och vill göra något bra för Sverige tex polis :)
Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer vara aktiv 7 gånger per vecka och bidra med en skön stämning och hög nivå av RP och hjälpa serven att växa :) genom att bjuda in vänner och så :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ingen ska ha det orättvist och alla ska ha lika kul under ett scenario

Hur hittade du Unive? hittade serven när jag kollade youtube eran youtube kanal och sen sökte jag på den på fiveM och där började resan där jag är här och ansöker :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka