Nekad Roggerosa | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roggerosa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019705802/

Ditt Hex-ID: 11000013f25c5ca

Vad är din discord tagg? joffe#4389

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? Runt 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft, baxade tjänstebil, failrp, rdm ~WeeD LangareN. Återstår: 7 dagar 22 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog det inte seriöst till en början eftersom det var första gången jag testade fivem och jag hade helt ärligt gjort samma sak om jag själv var staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt, gjorde dumma och onödiga saker. Som ny till fivem var det svårt att veta vad jag skulle göra och när jag spawnade på servern var jag nära en ambulans som jag såklart stal och började köra runt med, lyckades även börja ett slagsmål. Jag parkerade bredvid en polisbil och försökte prata men så dum som jag var låg voice chat volumen på 0 så jag hörde inget och körde bara vidare efter det och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig tycker var det inte ett felaktigt beslut av WeeD LangareN. Jag förstår nu i efterhand vad jag har gjort fel och har lärt mig av det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tänkt efter innan jag utförde dumma och onödiga handlingar, förstå mer hur fivem och rp går till innan jag bara hoppar in på en server och lallar runt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna ban har varit en lärdom för mig och jag har insett att jag måste respektera reglerna som finns på en server och att ta det mer seriöst. Har ägnat 2 dagar nu åt att läsa regler, kolla på streamers och spelat mycket fivem för att se hur man spelar spelet och beter sig. Åter igen så tycker jag att det var rätt beslut av Staff att banna mig men jag känner mig är redo för ett till försök på unive efter denna läxa eftersom jag har en bättre förståelse om hur det fungerar nu.
Har hört att det är en bra server och skulle gärna vilja spela här med ett par polare

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka