Accepterad Roggeboyy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roggeboyy

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199129783825/

Ditt Hex-ID: 110000145b56e1

Vad är din discord tagg? roggeboyy

Vem var det som bannade dig? pedrochino.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att staffen fick se klippet då jag kör över en person som eskorterar en annan spelare och sedan så kör jag bara iväg utan att kolla med de hur det gick eller hjälpt de till sjukhuset. Utan jag valde bara åka iväg som inget hade hänt. Jag ångar det väldigt mycket och jag kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis Billy åkte i min bil från SC Styling, då så ringer jag min kompis ingame och säger att hon är utanför taco truck och behöver skjuts och då så åker vi dit och så ser jag en kille som jag känner igen men han hade våldtagit min kompis och betett sig väldigt dåligt mot henne och så gick han även in i bilen med personen som han eskorterade så den flyttades och höll på att välta så då väljer jag att köra in i han lite lätt sedan kör jag bara iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel att jag valde att VDMa honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på unive riktigt längesedan då jag spelat här sedan 2021 och minns inget från mina förra bans men jag har förbättrat mitt rp väldigt mycket tack vare mina bans då jag har kunnat lära mig av de och inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt köra över honom utan jag hade kunnat sagt till honom att lägga av och ifall han inte hade slutat så borde jag bara kört där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska försöka att aldrig göra skada på en person med sitt fordon och jag kommer verkligen inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka