Inaktuell RogerXD | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RogerXD

Icke Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
29
Vad ska gänget heta? Lost Angels

Vad är ditt discord namn? RogerXD#0001

Vad heter du i verkligheten? liam

Ditt födelsedatum: 12 Mars 2008

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag ungefär 5-8 timmar.

Hur många timmar har du på Fivem? 1100 timmar

Berätta om din karaktär: Jag .Roger Bengtson de är min karaktär de han är uppvuxen i Sundsvall med sin mamma Tina pappa Lars och storebror Filip.Roger har varit mesta delen som ung med sin mamma då pappa och Filip varit till havs där dom jobbade. Redan som 7 åring blev Roger intresserad av bilar och motorer och köpte sin första bil vid 15års ålder. De va en 740 han meka och slet med den bilen men den kom inge vart så han sålde den. Redan där fick han reda att man kan känna pengar av att köpa billigt sälja dyrare de ska bli en motivation i livet. Han hade de bra i skolan och gick ut 9an med bra betyg och stor möjlighet till bra utbildning han gick Praktiska fordom och trivdes väl.Dag efter dag gick och nya vänner kom in i livet redan där i andra linjen så flyttade brorsan Filip och saknaden fanns.Han gick ut gymnasiet därav med bra betyg och på studenten så kom hans brorsa och gav han ett val! Om Roger vill flytta med sin bror till multistaden . De gick några dagar och Roger hade fattat ett beslut han flyttar med.Han tog sitt pick och pack, och tog sin nya bil en Bmw 118.De flöt på och efter 6 timmar bil så kom han fram till lägenheten.De är en fyra med fin modern inredning och 2 badrum. Filip hade gjort fick och en liten inflytningsfest för dom.De va trevligt och nu har Roger bott där i 1 år, Roger är nu 22 och nu får vi se vart han tar sig. Han har tidigare erfarenheter av att köra taxi och även jobbat som sjukvårdare och han har också jobbat lite som polis och lite grann på Mcdonalds men han fick sparken från McDonalds rätt så snabbt för att han försovde sig och polisen ville han inte för han tyckte att det blev lite för hetsigt och han vill kunna lära känna så många i staden så möjligt och kunna känna sig välkommen när han vaknar upp på morgonen och går ut på torget så vill han känna att alla kommer att tycka om honom och gilla honom för den han är och han vill kunna få många möjligheter så att han kan jobba så många jobb och han ska kunna få mycket pengar så att han kan få bilar och köpa flera bilar så att han kan mecka med de så att han kan göra de han gillar mest av allt i hela världen och så vill han också kunna känna att alla ska känna att han är deras vän för att när han gick i 6an blev han mobbad bara för att han inte gillade till exempel fotboll eller typ basket utom han gillade att rita och kolla på bilar och på syslöjds lektionerna så jobbade han ibland men oftast så kollade han ut från fönstret och så sa han de bilarna som åkte förbi så om det körde förbi en volvo xc60 så sa han att det var just de märket och just den modellen men han blev mobbad över det och senare den veckan så fick mamma Tina hem ett brev där det stog Betygs varning att om inte Roger jobbar på lektionerna så kommer han inte ens nå upp till betyget E men han när han sa det till sina klass kompisar så sa det att han var värdelös på de han gjorde och att han sög på allt i hela världen så på syslöjds lektionerna så slutade han säga alla bil märkerna utom att han jobbade istället och sluta med sin hobby och gömde den djupt i sitt hjärta och så senare efter några år så började han igen och då i högstadiet så gillade folk honom för den han var och han fick väldigt många vänner och han fick väldigt bra betyg och efter 9an så började han vilja göra lite mer saker som kanske var lite mer spännande som kanske klättra upp på ett tak eller kanske klättra in på en skolgård eller bara någon stans men en dag så gick det lite dåligt eftersom Roger och hans vänner Jonas och Fredrik att de skulle klättra upp på en polis station men då var det en lampa som tändes och det stod tre stycken polis bilar nedanför polis stationen och de höll inget vapen i handen men en av de poliserna var nära på att ta sin pistol i från sitt bälte men en av de andra poliserna stoppade honom och sa att de inte skulle dra vapen på de eftersom att Roger Fredrik eller Jonas inte hade vapen eller något som skulle klasifiseras som ett vapen så att alla poliser gjorde inget förutom att de sa att de skulle gå ner från tacket de eller så skulle de få dåliga straff så att de gick ner direkt för att alla av de personerna var rädda att de skulle på verka deras legitimation när de skulle kanske ta körkort eller om de hamnar i trubbel med polisen igen så de gick ner och att de skulle bara kolla om det var något suspect med stationen så de skulle bara kolla om det va något konstigt men det var det inte så att de trodde bara lite grann på vad de sa men inte helt så att de tog ett förhör och när det var förhör så tog de kanske en timme eller en och en halv timme och efter förhöret så hände det inte så mycket tom de var lite för unga för att få ett ganska hårt straff så att inget hände utom att deras mammor fick hämta de utanför stationen och att när mamma Tina fick samtalet från polisen att Roger hade klättrat upp på ett tak så blev hon inte så glad men hon tog det lugnt i telefonen men när hon kom till stationen och skulle hämta upp Roger så blev hon ganska arg i bilen och frågade varför han klättrade upp på ett tak så sa han bara att han ville göra något roligt och då sa hon inte så mycket utom hon fick bara bita ihop och att hon hade tur att Roger inte fick något hårt straff och när de kom hem så fick Tina prata med Rogers pappa och han var inte så himla glad han heller men han blev lite besviken men de sa inget om de utom bara bet ihop och lätt de vara eftersom att de ville inte tänka på det eftersom det var ganska tråkigt att höra om de och en månad senare så ansökte Roger till ett gymnasium och några månader senare så fick han svar och att han kom in på de och han blev jätte glad över det och fösta dagen där så lärde han känna ganska många där och många som hade samma intresse som han hade inom bilar och de blev ganska bra vänner och 2 år senare så tog han studenten och han slutade skola med väldigt bra betyg men när Roger blev 18 år så kom det där med lumpen och då fick Roger ganska många flashbacks om krig och allt så att när de skulle komma och hämta Roger så stack han och gömde sig i skogen och de letade efter honom i kanske en och en halvmånad men efter de så gav han upp och sa att han var Roger och att han hade flytt från polisen eftersom han ville inte ta lumpen men polisen fattade de och sa att de skulle fixa något annat istället för att gå där i ett år så skulle han gå lumpen åtta månader men när han kom där så tyckte han att det var svin kul att vara där och att han tyckte att det var spännande att vara där och han ville gå där i ett år så han fick de och sen när han kom hem så blev han ganska lättad att komma hem och kunna ta det lugnt.

Olle
Min karaktär heter Adrian Eriksson och kommer från Ukraina och Libanon. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så Adrians är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. han har gjort det nu i 4 år och har flyttat till multistaden nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad. men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är dråger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är gäng, det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet jwagen, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tilräkligt bra enligt han lagkamerater så han slutade fasst han älskade det.
(grov dyslexi)

Lucas.
Min karaktär heter JONNY gustavsson och kommer från Ukraina och Libanon. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så JONNY är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. han har gjort det nu i 4 år och har flyttat till Unive nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad. men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är dråger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är gäng, det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet jwagen, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tilräkligt bra enligt han lagkamerater så han slutade fasst han älskade det men hans andra intressen är att kolla på formulet och att tittapå basket.
(grov dyslexi)

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag och mina kompisar har rpat som många saker till exempel alla vi har varit polis och en v oss har till och med varit securitas, Och nu efter att vi har testat så många olika jobb så känner vi nu i efterhand att vissa jobb är bara roliga första gången inte alla men vissa och nu vill vi testa något nytt efter att våran kompis har varit bannad i 60dagar av ingen anledning och då tycker vi att vi vill ge han en Fresh start på servern igen genom att alla vi vill starta ett gäng så att vi kan rpa som kriminell och varför vi ska få starta ett gäng därför att alla vi vet hur man ska rpa som kriminell och att vi vet hur man ska hantera vapen hur man ska bete sig under ett rån eller vilket slags rån som helst till exempel butiks rån eller bankrån och vi vill starta ett gäng för att att vara kriminell verkar vara ganska spännande och att kunna göra olika rån och annat är ganska spännande och adrenalin pumpande för oss alla och att just nu så vill vi alla kunna göra lite mer olaga saker istället för att bara till exempel laga bilar eller att åka på polis jakt eller bara att rädda folk som sjukvårdare utom kriminalitet verkar ganska roligt för oss alla och att vi ska få starta ett gäng för att vi alla vill jobba tillsammans på ett sätt och vi vill vara mer med varandra i rp för att våra karaktärer är uppbyggda så att man inte vill vara ensam och att vi ska få starta ett gäng för att alla vi har väntat ganska länge och idag så tog vi beslutet att göra en ansökan och nu å hoppas vi på ett svar ganska snart .

Har du några med dig från start med gänget? jag ska vara boss olletheterrier#2399 ska vara vice boss och resten medlemmar

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi kommer att vara de gänget som åker runt i staden på mc och inte är ett aggressivt gäng utom ganska chill och inte elakt och vi kommer att hänga ganska mycket på klubbar och åka runt på våra motorcyklar och bara hänga för att vi gillar att spela och rpa tillsammans och vi ska alltid vara med andra så att vi inte blir kidnappade

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? vi vet hur man hanterar sig under ett butiks och bankrån och alla vi vet hur man hanterar vapen och vad man får göra vid drog ställen och inte plus att en av oss är kriminell och han kan lära oss vad vi får göra och andra saker vi har varit kriminella innan men just nu så är i inte med i något gäng men vi vill starta upp ett gäng jus nu

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Att leda gänget genom vårt och torrt. att leda folk genom rån och planera och ge dom en förmögenhet att starta sin kriminella karriär. Att endast anställa moget folk som jag vet är aktiva och gör rätt för sig. Vi vill ej vara ett hatat gäng utav civila personer. Jag som boss ska ha översikt över mina medlemmar och springpojkar. Jag kommer såklart att testa dom innan ag tar in dom. Att mitt gäng ska få sia frågor och funderingar besvarade och jag ska göra allt för att lära dom det jag kan inom kriminell RP

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Att hjälpa skadade personer. Inte powergame och ha suntförnuft. Endas prata ingame och inte prata i discorden och cirkulera pengar i staden. Gäng ska inte lalla runt och man ska ej skada civila människor bara för att man kan eller för att man vill.Ett utvecklat scenario kan vi alltid bjuda på. Att låta folk som är nya på att jobba sig upp efter vad dom förtjänar och ge folket i stan en möjlighet att träffa ett trevligt men också seriöst kriminellt gäng.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario kan vara att ett när ett gäng planerar ett bankrån och de har ett möte och pratar om vilka som ska göra de och vilka som ska göra det här till exempel vem ska vara inne på banken vem ska vara flykt vägen aka han som ska köra iväg alla medlemmar och så vidare men efter deras möte så börjar de göra rånet och det är perfekt när de är bra rp nivå på alla person som är där på plats och de skjuter inte direkt när de hör att de är bankrån och så fort de kriminella personerna har pengarna så kan de om de har tur en gisslan kanske polis chefen om de har tur och då kan de hota med att de skjuter chefen eller personen som är gisslan om de inte låter de åka iväg och om de säger nej och avfyrar skott så kan man om man vilka skjuta chefen på plats eller ta med han till huset sätta på en ögon bindel och kräva han på pengar och information om polisen eller så släpper ni chefen om de låter åka iväg med pengarna eller så kan de jaga er och kanske stanna de personerna eller så gör de inte alls och försöker att fokusera på att inte av polisens vad skadade under rånet

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer att säga att alla vi ska ha varandras nummer och att jag som boss kommer att inga de ibland och fråga vad de håller på med eller så kommer jag att följa med en av de och jag kommer att skirva till de på PM inte oingame om hur de går och sådant.

Hur hanterar du kritik? Jag kan ta fula ord mot mig utan att jag blir sur men ibland kan jag bli arg om det är emot mitt gäng jag kommer inte vara den som dödra folk bara för att de kallar mig idiot utom jag har ganska lång stubin så jag kan ta kritik

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
+rep hade velat va med i gänget då det ser ut som att vara ett seriöst gäng

++rep sjukt bra ansökan som skulle bidra med bra rp och bra scenarion!!

Tillbaka