Nekad RogerXD | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RogerXD

Icke Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonom Chef

Vad heter du IRL? Liam

Hur gammal är du? 13 och 3 månader gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Ungefär 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker att jag är värd att kunna bli den nya mekonom chefen för att ingame så är jag väldigt mogen och jag är alltid aktiv varje dag i typ 4 timmar varje dag och att förra chefen har jag sätt att han är inaktiv och inte så himla trevlig plus att de som jobbar på mekonomen just nu är inte så trevliga eller så himla aktiva heller jag har väntat en gång i en timme på att mekonomen skulle komma och efter en timme så kom de efter en timme senare en dag så skulle jag ha en mekonom uppe i sandy shores och då väntade jag i 50 minuter men då kom ingen mekonom MEN sen ringde jag falck och de svarade direkt och jag är ett mekonom fän så jag ville inte att falck skulle vara bättre än mekonomen så därför vill jag ta hand om mekonomen så att jag kan göra mekonomen till ett bättre ställe med bättre folk och trevliga personer och att de kommer vara aktiva ganska ofta och de kommer ha respekt för deras kunder och inte typ döma en person för hur deras bil är eller hur de ser ut så att jag vill bli mekonom chef för att jag vill kunna göra mekonomen till en bättre plats och så att alla kan och kommer få deras bilar lagade så fort någon ringer eller skickar SMS för att de annars som jobbar på mekonomen just nu är ganska slöa och är typ aldrig i tjänst eller aldrig tar larm utom de är mekonomer för att de ska kunna få deras bilar lagade gratis och direkt men att fört idag så skulle min kompis fråga efter chefen och då sa de att han hade en bög bil bara för att den var gul och att den hade inte ett mercedes märke på sig och att den nuvarande chefen har inte så mycket koll på jobbet och att priserna är höga för att jag skulle vilja ha mina motorcyklar lagade och de var tre stycken men när jag sa att de var en miljon värda totalt så sa han att det skulle gå på 90 tusen kronor och det var tydligen kompis pris och sen hoppade jag i support och frågade om priserna och då sa han i support att et var 6 miljoner värd bil för 90 tusen kronor och då tänkte ja att jag ville göra en ansökan så att den nuvarande chefen inte har den positionen som chef utom kanske anställd och jag vill kunna ta den platsen som chef och göra mekonomen till en bättre plats och fixa priserna och anställa bara trevliga personer och göra allt bäst så att alla känner sig välkommna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man ska byta till exempel bil delar ända sen jag var liten så var jag intresserad i bilar och min dröm bil är en audi rs6 och jag vet hur man ska bete sig om någon kund är till exempel taskig eller elak så ska man inte ge de negativ energi tillbaks utom man ska alltid vara trevlig och kunna ge de positiv energi och jag vet hur man ska göra när man har ett möte man ska skriva ut i discord mekonom chatten när det ska vara ett möte och så ska chefen och biträdande chefen står på en egen sisa av rummet och säga vad de vill ta upp på mötet och om man har fått typ dålig eller bra kritik eller om man behöver sparka någon eller höja någon person för att de har jobbat svin bra och hårt och man ska alltid skriva i mekonom chatten när man är i tjänst eller vilka bilar man har lagat och man ska ha respekt för kunderna även fast de kan se lite annorlunda ut eller om de inte är kanske likadan som dig och jag har redan planer på att ge min kompis biträdande för att han är mekaniker i verkligheten och han älskar unive också och att jag funderar på att fixa så att det blir BÄST.

Berskiv din karaktär? Roger Bengtson de är min karaktär de han är uppvuxen i Sundsvall med sin mamma Tina pappa Lars och storebror Filip.Roger har varit mesta delen som ung med sin mamma då pappa och Filip varit till havs där dom jobbade.
Redan som 7 åring blev Roger intresserad av bilar och motorer och köpte sin första bil vid 15års ålder.
De va en 740 han meka och slet med den bilen men den kom inge vart så han sålde den.
Redan där fick han reda att man kan känna pengar av att köpa billigt sälja dyrare de ska bli en motivation i livet.
Han hade de bra i skolan och gick ut 9an med bra betyg och stor möjlighet till bra utbildning han gick Praktiska fordom och trivdes väl.Dag efter dag gick och nya vänner kom in i livet redan där i andra linjen så flyttade brorsan Filip och saknaden fanns.Han gick ut gymnasiet därav med bra betyg och på studenten så kom hans brorsa och gav han ett val! Om Roger vill flytta med sin bror till multistaden . De gick några dagar och Roger hade fattat ett beslut han flyttar med.Han tog sitt pick och pack, och tog sin nya bil en Bmw 118.De flöt på och efter 6 timmar bil så kom han fram till lägenheten.De är en fyra med fin modern inredning och 2 badrum. Filip hade gjort fick och en liten inflytningfest för dom.De va trevligt och nu har Roger bott där i 1 år, Roger är nu 22 och nu får vi se vart han tar sig. Han har tidigare erfarenheter av att köra taxi och även jobbat som sjukvårdare och han har också jobbat lite som polis och lite grann på Mcdonalds men han fick sparken från McDonalds rätt så snabbt för att han försovde sig och polisen ville han inte för han tyckte att det blev lite för hetsigt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne oftast hela tiden varje dag i flera timmar om jag inte behöver plugga inför ett prov eller göra lexor eller om jag inte har fritid

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för att jag skulle bara fortsätta förbättra mina ansökningar tills den blir godkänd och jag uppnår mitt mål

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej Unive är den bästa RP servern jag har spelat på och jag har spelat på många på många servar och ingen är bättre än Unive för att där är ingen som rdmar eller vdmar och alla tar det seriöst och ingen lallar och bara springer runt och skriker och bara lallar utom servern är helt seriös.

Har du läst våra Regler? Absolut alla dagar i veckan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka