Accepterad RogerXD | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RogerXD

Icke Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119235251/

Ditt Hex-ID: 11000010979aeb3

Vad är din discord tagg? うちは イタチ#0137

Vem var det som bannade dig? 4 Anders

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp eller fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde snabbare än 80 i staden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag blev anställd på tur palace och jag blev anställd som bartender och då behövde jag köpa nya kläder och bara fixa till lite grann så att jag var redo att bli anställd och få frågade jag ägaren om jag skulle byta kläder eller fixa något och då sa han att jag skulle fixa kostym så jag tog min svarta motorcykel och åkte till kläd affären och när jag var klar så åkte jag mot the palace och då tänkte jag att det skulle stänga så jag ville hinna dit och jobba och jag såg inga bilar eller något så jag tänkte att jag skulle spara tid men det ångares jag så jag körde i 120km i timmen och då från ingen stans ser jag en bil framför mig och då måste jag tvär bromsa för jag vill inte krocka så jag tvär nitade med min motorcykel och när det blev grönt så åkte jag mot the palace och jag trodde att det skulle bli teatrar med jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså det var lite fel aktivt men jag fattar varför jag blev bannad så lite 50 50

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att inte rdm eller failrpa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte kört för snabbt än 80km i timmen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka