RogerXD | Ansökan till Support [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RogerXD

Icke Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? さくら 咲良<3#0001

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag just nu under lovet mellan 11:00 och 1:00

Berätta om dig själv Jag heter Liam och jag gillar att spela på fritiden eller att hänga med mina kompisar. Jag spelar olika saker till exempel Minecraft eller leker runt på gta5 men det som sticker ut är att jag spela gärna varje är FiveM och då spelar jag på Unive de eller så efter coronaviruset tiderna så åker jag oftast på semester eller har det trevligt med mina vänner och mina hobbys är att rita eller så på sommaren så är jag med mina vänner och badar eller så kommer jag åka utomlands någon stans i Sverige eller bara åka någon stans i Sverige och hälsar på min släkt.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle bidra med att hjälpa så att server inte består av bara lallare och till exempel monclear grabbar utom jag kommer att ta support ärenden när jag kan och svara på ban överklagningar och ta reports ingame och att banna folk om det behövs och jag kommer göra allt till att göra server/staden till en mycket bättre plats genom att banna om det behövs jag kommer att sitta i support kanalerna varje dag ungefär några timmar och jag kommer att försöka svara på så många banöverklagans som jag kan så att alla har en chans att då rpa igen

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela den 20 januari 2021

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har pratat med supports förut och de verkar ganska roligt att snacka med folk som behöver hjälp eller snacka med andra staffs och eftersom att mina kompisar inte kan spela hela tiden så skulle det vara roligt att snacka med andra staffs och ta support ärenden och då får man höra vad alla tycker och tänker och enligt mig så skulle det vara ganska roligt och att jag vill kunna svar staff på denna server för att mina kompisar har varit det men de blev dmotade men de sa iallafall att de var roligt att vara staff så jag tänker mig att jag också vill testa

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att ta så många ärenden och reports som jag kan och hjälpa folk om de behöver det

Har du några tidigare erfarenheter? jag är just nu servervakt så några

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid
/togglename
/bring
/goto
/svban
/kick
/sqlban
/sqlunban
/noclip
/tpm
/setjob
/setgroup
//sqlbanoffline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag har lätt att lära mig saker men detta kommer kanske ta bara lite tid annars så har jag lätt att lära mig saker

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag hoppas att ni tycker att jag är värdig till support och att ni har en bra dag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka