RogerXD | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RogerXD

Icke Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? クロウイタチ#0137

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast på vardagar så är det mellan 14:30 till ungefär 20:00 annars så är det på helgerna 10:00 till 23:30

Berätta om dig själv Jag heter Liam och jag vill bli support för att jag gillar denna server och jag tycker att jag är värdig att bli support på denna server för att jag vill hjälpa folk eller om de har väntat i support länge så vill jag kunna hjälpa de så fort som möjligt och på fritiden så ritar jag eller så spelar jag andra spel med mina kompisar eller så är jag bar med kompisar efter skolan de eller så på sommar loven så brukar jag åka runt i Sverige eller så åker jag ner till Malmö eller Västkusten och är där med mina vänner och jag har ett annat intresse inom bilar för att varje gång jag har slöjd så säger jag alltid bil märket som åker förbi och kanske ibland till och med modellen

Vad skulle du göra om du blir staff?Som staff så skulle jag försöka göra servern till en bättre plats genom att banna folk eller kicka folk som bryter mot reglerna eller gör felaktiga saker eller om jag har tid så kommer jag gå in i noclip och typ bara titta på vad folk gör eller om det är ett bankrån så skulle jag specca det så att ingen går fel eller att ge folk skin eller bara hjälpa folk inom ingame grejer eller utanför servern typ i discord eller något så att de känner att unive är en värdig server att spela på så att de kan ansöka till Whitelist eller något och jag hoppas att de kommer att tycka om mig som support och att jag hoppas att de kommer tycka att Unive är en värdig server att spela på och jag har spelat där ett tag nu och jag tycker att jag vill bli support för att den är så bra och jag vill hjälpa staff teamet lite grann. Och jag har haft ett stort intresse att var staff nu ett tag och just att det är en så bra server så tycker jag att det är ännu mer värt

Hur länge har du spelat på Unive? 20januari 2021

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att jag tycker att jag vill med ta i att hjälpa folk eller ta support ärenden och prata med folk eller bara chilla med andra staffs och enligt mig så skulle det vara skit kul plus att mina kompisar kan inte spela hela tiden om det skulle vara nice att hoppa en support kanal och förhoppnings vis så kommer det någon annan staff och så kan vi hänga eller ta supportärenden eller så är det tvärt om att jag hoppar support med någon som sitter ensam.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att banna/kicka folk som bryter mot reglerna eller ta support ärenden och hjälpa folk som behöver det eller så kommer jag att ta report och om någon behöver skin så kommer jag att ge de skin eller om någon dog av ingen anledning så kommer jag att ge de revive kanske

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu server vakt och där finns det ju /svban /kick id och anledning men annars inom staff så är det /sqlban eller /sqlunban annars så är det /noclip eller /bring men annars så vill jag lära mig mer men jag kan ganska många.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/goto (ID)
/kick (ID)
/dv Ta bort bilen närmast dig
/bring (ID)
/spec Följ en spelare automatiskt i noclip
/giveitem (ID) (Föremål)
/giveweapon (ID) (Vapen)
/givemoney (ID) (Summa)
/setgroup (ID) (grupp)
/setperm (ID)
/freeze (ID) Fryser personen
/announce Annoncerar ett meddelande till hela servern
/noclip Flyg runt genom byggnader och väggar så man kan se vad spelare håller på med
/sqlban (ID) (dagar) (Anledning)
/sqlunban (HEX)
/sqlbanhistory Du ser historiken för de som blivit bannade
/sqlbanoffline Du bannar en spelare som är offline
/setjob (ID) (Jobb) (Nummer)
/tpm Teleporterar till markör

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag kan lära mig saker snabbt så jag hoppas att jag kan lära mig staff jonn snabbt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att ni ska ha en bra dag och att jag hoppas att ni tar in mig som support.

Senast ändrad:
Otroligt bra ansökan, Mindre skrivet betyder ej att du kan göra jobbet bra!
+rep
<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka