Nekad RogerXD | Ansökan till Dubbelarbetare [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RogerXD

Icke Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Vad heter du på discord? クロウィタチ#0001

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 21 januari 2021

Hur många timmar har du på Unive? ungefär kanske 300 timmar.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Att jag kan vara kriminell på en gubbe så kanske jag kan göra roliga scenarion och på en annan så kan jag vara polis och vara med i olika scenarion.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? På min kriminella gubbe kommer jag vara dryg och lite mer aggressiv medans på min polis gubbe kommer jag att vara mer snäll och chill.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? För att jag vill rpa som kriminell men jag vet att det tog ganska lång tid innan jag fick svar på min ansökan och då vill jag kunna rpa som polis och kriminell på samma gång men jag kommer inte kunna ta information från en karaktär och veta det på en annan.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För att jag vill rpa som kriminell men jag vet att det tog ganska lång tid innan jag fick svar på min ansökan och då vill jag kunna rpa som polis och kriminell på samma gång.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag kommer inte ihåg

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? nej

Din ansökan till dubbelarbetare har nekats, då det inte är tillåtet längre
Tråd låst och flyttad

Tillbaka