Nekad Rogersson | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rogersson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028917616/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer rogersson

Vad är ditt discord namn? Rogersson#8759

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kristoffer och är 21 år han har haft en tuff uppväxt för hans pappa lämnade honom när han var 5 år och hans mamma höll på med droger. När han var 13år så provade han heroin för fösta gången och håller fortfarande på med det. Han älskar även bilar tex BMW, Volvo och bugattis. Han har aldrig ägit en bugatti för han har alldrig haft så mycket pengar för han köper droger för nästan alla sina pengar. Han bor i sin BMW för att han har inte råd med ett hus eller lägenhet. Hans dröm är att få ihop pengar så han kan köpa enbugatti eller någon annan super bil. Han har inte varit med i något gäng för hans bästa kompis Gilbert dog av ett annat gäng när han höll på att sälja sina droger på deras mark så han skulle tjäna mer pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att det kommer bli roligare och så kommer jag bidra med personal på vianor eller typ autoexperten om jag inte kanske inte får ett jobb på vianor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? att kunna utvekla mitt rpande och för att kunna jobba på vianor för att jag älsakar bilar.

Hur hittade du Unive? Sökte på svenska servrar på fivem och så hittade jag unive och den hade mycket folk i den så provade och tyckte att det var jätte kul

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en av unives bästa roleplayers och ha kul med vänner och förbättra mitt rpande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade på strömstaden med den skulle läggas ner så vill testa något nytt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka