Accepterad Roger1984 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger1984

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198168931962/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? benke åsna#3010

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Hansson, är född i Sverige men hans mamma är från Albanien. När han var liten bodde Roger i Malmö. Han var en väldigt glad och lydig pojke, han gjorde aldrig någon illa eller tog aldrig från någon. Men runt tonåren stängde Roger mer och mer in sig på rummet eftersom han blev illa behandlad i skolan. Han slutade att bry sig om vänner, skolan, började ta droger och blev alkoholist. Han blev utskickad ur huset av sin mamma och bodde på flera olika ställen utomhus som kunde hålla honom varm.
När Roger fyllt 25 så träffade han en tjej på en klubb, det blev en vild natt och efter 9 månader fick Roger sitt första barn. Han visste inte vad han skulle göra så han tog kontakt med sina föräldrar och bad de hjälpa till att ta hand om barnet. 10 år senare har Roger flyttat till en stad som heter Unive och han har det väldigt bra. Han har ett hus med sin fru och sitt barn. Roger har börjat jobba som reporter men han ska utbilda sig så han kan börja jobba hos mekonomen.
Men det kommer han att börja tänka på efter han har tagit hand om familjen.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag kan bidra med roliga scenarion inom roleplay och göra så att det utvecklas till något väldigt stort scenario som alla tycker är roligt som gör att flera vill vara med och roleplaya.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på eran server eftersom jag tycker den har sköna personer som spelar på den som vet hur man rpar. Jag tycker staffsen gör ett fint jobb och scriptens är bra. Det är därför jag tycker det är kul att spela fivem på just eran server.

Hur hittade du Unive? Jag spelade först på servern när den hade namnen Multistaden. Men jag tog en liten paus och kom tillbaka med att ni bytt namn till Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att alla ska ha roligt och verkligen känner att de vill spela på servern och ha roliga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka