Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198174439099/
Vad är ditt namn i verkligheten? andreas westlinder
Vad är ditt discord namn? Führer#5275
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär heter roger pontare och är en fd världmästare i endurokörning. han är en glad och sammarbetsvillig karaktär som lyssnar om han har en pistol mot huvudet. hans familj har dött i en husbrand och därför kan han bli arg om någon snackar om hans föräldrar och ta till dödligt våld om det går för långt.
Varför ska just du bli whitelistad? kommer att bidra med hög rpnivå, seriösa scenarion, sprida glädje och hjälpa nya invånare att komma igång med pengar och hjälpa med bilar. skulle vilja bli polis så att man kan få va med på r¨ånscenarion och göra dom så bra det går och så att allt går rätt till.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den verkar najs. inge lagg och håller sig uppe utan krashar även med 200+ spelar ungefär hela tiden, aktiva admins så man kan få snabb hjälp
Hur hittade du Unive? jag och några polare tänkte börja lira fivem igen och så såg vi denhär och gick in och vi tyckte den var väldigt bra gjord
Vad har du för mål med ditt rollspel? att uppnö hög rp nivå, ha kul och ha seriösa scenarion mellan polis och kriminella.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan
Vad är ditt namn i verkligheten? andreas westlinder
Vad är ditt discord namn? Führer#5275
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2002
Berätta om din karaktär. min karaktär heter roger pontare och är en fd världmästare i endurokörning. han är en glad och sammarbetsvillig karaktär som lyssnar om han har en pistol mot huvudet. hans familj har dött i en husbrand och därför kan han bli arg om någon snackar om hans föräldrar och ta till dödligt våld om det går för långt.
Varför ska just du bli whitelistad? kommer att bidra med hög rpnivå, seriösa scenarion, sprida glädje och hjälpa nya invånare att komma igång med pengar och hjälpa med bilar. skulle vilja bli polis så att man kan få va med på r¨ånscenarion och göra dom så bra det går och så att allt går rätt till.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den verkar najs. inge lagg och håller sig uppe utan krashar även med 200+ spelar ungefär hela tiden, aktiva admins så man kan få snabb hjälp
Hur hittade du Unive? jag och några polare tänkte börja lira fivem igen och så såg vi denhär och gick in och vi tyckte den var väldigt bra gjord
Vad har du för mål med ditt rollspel? att uppnö hög rp nivå, ha kul och ha seriösa scenarion mellan polis och kriminella.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan