- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198136219737/
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns lindström
Vad är ditt discord namn? AKA Mosse#9769
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Turne. han är 45 år gammal, arbetslös och singel. Som barn så var han väldigt blyg och hade få vänner, men när han blev lite äldre så började han med tunga droger och han blev även intresserad om hur man tillverkade dom. 10 år senare när han var 28 år gammal så skaffade han en fru som han även fick 2 barn med så han slutade med drogerna. men efter 17 år så ville hon skilja sig och hon tog barnen ifrån honom. Detta gjorde honom extremt deprimerad och fick han att börja med droger igen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ha kul och bidra med bra och roligt RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det är en så pass relevant server med många spelare och rolig RP.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina kompisar och jag fick kolla på när dom spelade och jag tyckte det såg skit roligt ut så jag provade och sedan blev jag fast.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa jobb och hjälpa folk med saker som dom behöver hjälp med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta vänner och att ha kul!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns lindström
Vad är ditt discord namn? AKA Mosse#9769
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Turne. han är 45 år gammal, arbetslös och singel. Som barn så var han väldigt blyg och hade få vänner, men när han blev lite äldre så började han med tunga droger och han blev även intresserad om hur man tillverkade dom. 10 år senare när han var 28 år gammal så skaffade han en fru som han även fick 2 barn med så han slutade med drogerna. men efter 17 år så ville hon skilja sig och hon tog barnen ifrån honom. Detta gjorde honom extremt deprimerad och fick han att börja med droger igen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ha kul och bidra med bra och roligt RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det är en så pass relevant server med många spelare och rolig RP.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina kompisar och jag fick kolla på när dom spelade och jag tyckte det såg skit roligt ut så jag provade och sedan blev jag fast.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa jobb och hjälpa folk med saker som dom behöver hjälp med.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta vänner och att ha kul!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte