Accepterad Roger Turne | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger Turne

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198136219737/

Ditt Hex-ID: 11000010a7cd859

Vad är din discord tagg? Roger Turne#9769

Vem var det som bannade dig? Det stod inte så jag vet inte

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallar ~Network19. Återstår: 0 dagar 6 timmar 43 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde att jag försökte gå upp på en scen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på ett event igår kväll där det var en scen och det stod en bil med några som dansade på uppe på scenen. Det var fullt med folk framför scenen som dansade och skrek. Modsen var tydliga med att man inte fick gå upp på scenen. Jag stod där nere med alla andra som var och kollade på eventet. Jag dansade bara men jag skrak inget i vc. När jag täckte gå lite närmre scenen så råkade jag gå upp på en kant som stod framför scenen. När jag råkade gå upp på kanten så försökte jag att gå ner direkt men det var så mycket folk så jag kunde inte klämma mig igenom. Sedan innan jag hann kliva ner så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban eftersom att jag råkade kliva upp på den där kanten men förstår även att det är svårt att veta vilka man ska banna när det var så sjukt mycket folk på ett och samma ställe.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag och två andra snubbar som jag inte kände stod och snackade med varandra och sedan råkade jag komma åt knappen (R) som är keybind för slag så jag råkade slå en av killarna och även fast jag sa att jag råkade flera gånger så trodde dom inte på mig så dom knockade mig och sedan blev jag bannad för RDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå så nära den där kanten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer försiktig vart jag går.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka