Accepterad Roger Remme | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Roger Remme

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Pontanius

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2001

Berätta om din karaktär. Roger Remme är en medelålders man i sina fyrtioårsåldern. Han har ljust hår och blå ögon. Han är hög och välbyggd, med en stark kroppsbyggnad från alla åren han tillbringade på sin grisfarm. Roger var en hängiven bonde som älskade sina djur, men han har nyligen bestämt sig för att sälja sin gård och lämna livet som bonde bakom sig.

Efter att ha sålt sin gård har Roger flyttat till en mindre stad där han försöker hitta en ny väg i livet. Han har alltid varit en hårt arbetande man och har svårt att vänja sig vid ett liv utan att ha något att göra. Trots detta försöker han att ta det lugnt och njuta av en mer avslappnad livsstil.

Roger är en glad och lättsam person, men han är också envis och målmedveten. Han vet vad han vill ha i livet och kommer inte att ge upp förrän han når det. Han har alltid varit en självständig person och är van vid att ta hand om sig själv. Trots detta är han öppen för nya möjligheter och äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hängiven roleplay och tar mina karaktärer väldigt seriöst, jag bidrar med rolig och fantasifulla scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid kan vinna och att man ska utföra scenarion på ett realistiskt sätt.

Hur hittade du Unive? Genom min polare.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive.

Tillbaka