Accepterad Roger Remme | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger Remme

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Lemon cest#3102

Ange ditt födelsedatum 26 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardager är jag själlvfallet i skolan från cirka klockan 08:00 till klockan 15:00. Från klockan 16:00 till 22:00 spelar jag vanligvis unive beronde på om jag har annat som måste gå före, exempelvis plugg osv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i ungefär 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)1684509802915.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. På en Univeär en servervakt ansvarig för att övervaka och vidta åtgärder mot spelare som bryter mot reglerna. Det är dock viktigt att servervakter inte aktivt letar efter regelbrott, utan istället fortsätter att RP:a som vanligt tills de stöter på en situation som kräver deras ingripande. Utöver att agera mot regelbrott är servervaktens uppgift också att underlätta för högre staffmedlemmar genom att hantera mindre scenarier och skapa en god RP-miljö på servern. En servervakt är en förebild för andra spelare på servern och bör vara skicklig på att RP:a och agera på ett professionellt och ansvarsfullt sätt. Servervakter bör också hjälpa nya spelare och skapa en välkomnande och stöttande miljö för dem. Servervakter spelar en viktig roll för att upprätthålla en hög RP-standard på en RP-server.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är intresserad av att bli en servervakt eftersom jag har RP:at på Unive en längre tid nu. Under denna tid har jag märkt att det finns spelare som inte känner till reglerna till fullo och ibland kan komma undan med regelbrott. Jag känner mig frustrerad över detta och vill hjälpa till med att förbättra RP:n på servern så mycket som jag kan. Jag kanske inte kan utföra lika mycket arbete som de högra uppsatta staffmedlemmarna, men varje liten insats räknas och kan bidra till att göra servern till en bättre plats. Jag brinner för RP och jag strävar alltid efter att hålla en hög RP-nivå. Jag önskar att alla spelare kunde följa reglerna och upprätthålla en liknande RP-standard.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. I grund och botten handlar korruption inom servervaktrollen om att missbruka sina privilegier för personlig vinning eller för att vinna en viss situation på servern. Några exempel på korruption inkluderar att använda /revive för att fortsätta ett scenario efter att man har dött, att använda /revive för att slippa ta hand om sina grundläggande behov som att äta eller dricka, samt att använda /toggleid för att se var andra spelare gömmer sig. Det finns givetvis många andra former av korruption, men dessa är bara några exempel.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka