Nekad Roger olofsson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? Requisitor / dc tagg = scryptjr

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 1997

Berätta om din karaktär. Kallar mig Roger Olofsson, riktig dretlänning ( värmlänning ) som är något äldre och klokare när det kommer till att fatta beslut hur man går till väga för att jobba så lite som möjligt med så mycket avkastning det går. Jag är en allt i allo gubbe som har ett finger lite överallt får med mig en hel del svansar för att få ta del av mina upptåg som bjuder på actionfyllda affärer.

Utvecklar gärna i muntlig intervju

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på en hel del servrar tidigare & har en del referenser som påvisar att jag bjuder på mig själv & bjuder med många på roliga scenarion som är tacksamt bemötta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag rollspelar bra för att någon annan ska få en bra upplevelse på eran server

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst, ska ej kränka någon, jag ska respektera ett straff, jag ska inte använda voice changer eller spela mig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har cirka 1000 timmar GTA RP, mestadels på öppna nopixel servrar då det var 6-8 månaders väntetid på nopixel whitelist.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har arbetat som mekonomen anställd på en annan svensk server nu i några veckor och precis gått över till polis denna veckan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka