Zainii
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142420235/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Sjögren
Vad är ditt discord namn? Zaini#4998
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Roger Nilsson är en kille uppvuxen i Dalarna, har alltid varit intresserad av bilar och höga ljud, Hans familj består av två päron och en lillebror, han gillar att skaffa nya vänner och att åka bil, han blir ledsen när ingen kompis vill åka bil då han bara har en 740 själv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till ett seriöst rollspel
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det känns verkligt och att folk är bra på sina roller
Hur hittade du Unive? Kompis tipsade mig om det
Vad har du för mål med ditt rollspel? så att det ska bli roligt för alla
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett roligt jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Sjögren
Vad är ditt discord namn? Zaini#4998
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Roger Nilsson är en kille uppvuxen i Dalarna, har alltid varit intresserad av bilar och höga ljud, Hans familj består av två päron och en lillebror, han gillar att skaffa nya vänner och att åka bil, han blir ledsen när ingen kompis vill åka bil då han bara har en 740 själv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till ett seriöst rollspel
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det känns verkligt och att folk är bra på sina roller
Hur hittade du Unive? Kompis tipsade mig om det
Vad har du för mål med ditt rollspel? så att det ska bli roligt för alla
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett roligt jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej