Nekad Roger Ljung | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger Ljung

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198202154765/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Patrik

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2002

Berätta om din karaktär. Han är en vanlig svensk man från Göteborg som är trött på sin piss lön och skit kärleksliv. Så han flyttar till Unive för att starta ett nytt liv med rikedommar och feta bilar. Han vill helt byta bana i livet för att nå sin dröm som ekonomiskt oberoende. Så han tar saken i egna händer och börjar jobba med att sälja droger och annan illegal samverkan. Han är ingen ond person utan håller en respektfull atetyd mot sina konkuränter och motståndare. Han vill jobba upp sig i branchen och låter inget stoppa honom inte ens polisen eller gäng.

Som sagt är hans intressen brudar, Bilar men framförallt mc. Han gillar att skapa kontakter som kan ge han fördelar i sitt mål och vill inte slösa tid med människor som inte vill någon vart.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spenderar mycket tid på eran server och vill gärna vara en större del i samhället. Så jag är redo att ta nästa steg att bli mera seriös i rp världen. Jag hoppas att ni kan ge mig en chans det skulle betyda väldigt mycket. Då kan jag och mina kompisar köra på ett ännu roligare sätt. Tack

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att ni har ett väldigt realistiskt och bra samhälle på server. Jag har inte sätt det någon annan stanns och kommer stanna ett långt tag till. Så fortsätt med det ni gör för att det gör att det är så många som uppskattar just denna server. Frortsätt som ni gör.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekomenderad av en vän som tyckte att eran server stack ut ifrån mängden. Så jag testade och den var riktigt underhållande.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att ha kul och skapa nya vänner och kontakter. Såklart att man vill få dem fetaste bilarna. Sedan i framtiden kanske bli medlem i ett gäng eller något åt det hållet. Så att man kan vara en större del i samhället.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag har helt fastnat för eran server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top