Nekad Roger andersson | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger andersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/isak1234/

Vad är ditt namn i verkligheten? isak ljungmark andersson

Vad är ditt discord namn? isakfire77#1794

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2005

Berätta om din karaktär. Roger andersson är 57 år gammal och kommer originellt från Danmark. Roger är också i frivilligt i celibat då han anses vara väldigt obehaglig att vara nära och just av de skälet så har han adopterat en nykomling till sverige som heter Mustafa aBdersson. Roger är också en volvo fantast och har aldrig ägt en bil utan detta märke och rentutav så hatar han andra bilmärken. Roger har spenderat en längre tid som gruvarbetare men efter att enorma summor och hundratals timmar som han spenderats på att laga sin prisvärda bil så har roger bestämt sig för att reparera andras bilar istället och drömmer nu om ett jobb på mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att min roleplay blir pausad varje gång jag åker till gruvan för att gräva diamant och om jag vore medlem så hade jag kunnat arbeta i mer sociala yrken och ta del av mer roleplay under min tid på servern. Jag är inte heller en vinnarskalle och klarar av att vara på den förlorande sidan i ett scenario.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt intresserad i bilsidan av unive och eftersom jag utbildar mig till mekaniker irl så hade jag kunnat öka verklighetsgraden på alla områden som de berör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar så att motparten alltid har chans att vinna i ett scenario .t.ex om jag blir rånad så ska jag värna om mitt liv och inte attackera honom i hopp om att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för ungefär ett år sedan på youtube och fick då intresset att joina men kunde inte för att jag inte hade dator vid den tidpunkten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka