Nekad roger åkezon | Whitelist ansökning [Ossipro] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142080582/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Qvarnström

Vad är ditt discord namn? YOYO NOEL#4832

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär är 22 år. han har ett par stycken bilar. han har tre stycken volvo. hans intresse är bilar och fordon som inte går på el. han är nästan alltid glad men om någon slår han eller hans bil kan han bli riktigt arg. han har ingen familj eller släkt för dom är döda. hans föräldrar dog i en bilolycka med en lastbil och resten av hans släkt dog i terrordådet på drottningsgatan år 2016. min karaktär jobbar som bartender på club mueno. han har inga vänner och han vill ha ett bättre jobb som polis ambulans eller mekonom eller autoexpert eller något sånt. han föddes 1999 i en bil på en parkering. han hade två stycken tvillingbrorsor men båda de dog med resten av hans släkt i terrordådet. han har haft två jobb innan bartender och de jobben var postnord och reporter. han har haft ett intresse för bilar sen han var liten bebis. hans favorit bilmärke är volvo om han måste välja en volvo att köpa så köper han en volvo 740.

Varför ska just du bli whitelistad? om jag blir whitelistad sp kommer jag kunna ha ett jobb och hjälpa till att hålla ordning i staden och om jag blir whitelistad så kommer jag hjälpa till så att vi blir fler på en arbetsplats. om jhag skulle få välja ett jobb att jobba på så vill jag helst jobba som polis eller mekonom. jag vill jobba som mekonom pågrund av att jag är intresserad av bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill kunna få ett jobb så de blir fler personer som jobbar. jag vill ha ett jobb som jag tycker är roligt och intressant och nått jobb där jag träffar nya människor och lära mig nya saker.

Hur hittade du Unive? jag satt och kollade lite på youtube då sökte jag på , svensk polis i gta då så kom det fram en fivem video och då så gick jag in och kollade på den och då så stod det i titeln multistaden då gick jag in på fivem och sökte på multistaden och då kom den servern fram och då gick jag in på den servern sen fortsatte jag spela på den och tyckte den var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att vara trevlig mot folk och hjälpa de så bra jag kan. jag vill få ett bra jobb så att jag har något att göra när jag spelar om jag inte har ett jobb så åker jag bara runt och ställer mig på olika parkeringar. men nu när jag har ett jobb så har jag iallafall något att göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar aldrig på någon annan server för jag tycker att Multistaden är den absolut bästa rp servern som någonsin har funnits.

Kom ihåg att du måste ta din intervju innan 21.35 annars nekas den automatiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka