Nekad roger åkezon | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142080582/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmua Qvarnström

Vad är ditt discord namn? YOYO NOEL#4832

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär har inga föräldrar hans föräldrar dog i en bilolycka med en lastbil.
han heter Robert Åkezon och han ör 22 år han fyller år den 3 i första.
han har tre bilar 1 volvo 945 som kostade 26000 på ulla-karins 1 volvo 745 a-traktor som kostade 60000 på ulla karins och en opel kadett som kostade 12000 på marja lisa. han har ingen släkt och inga syskon. han har inga vänner och har aldrig haft kontakt med polisen.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer göra ett bra jobb och vara trevlig mot min kunder och aldrig vara otrevlig och jag kommer hjälpa min kunder så gott jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vilkl kunna få jobb som tex mekonom eller autoexperten. ett jobb som jag kan ha tills jag blir pansionär. ett jobb som jag tycker är kul och som jag tycker är intressant.

Hur hittade du Multistaden? jag satt och kollade lite på youtube då sökte jag på , svensk polis i gta då så kom det fram en fivem video och då så gick jag in och kollade på den och då så stod det i titeln multistaden då gick jag in på fivem och sökte på multistaden och då kom den servern fram och då gick jag in på den servern sen fortsatte jag spela på den och tyckte den var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill skaffa vänner och tjäna pengar så jag kan pimpa min bil så jag kan vara på bilträffar. den så vill jag skaffa ett jobb som jag tycker är roligt och intressant och som jag kan hjälpa min kunder på alla möjliga sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar typ aldrig på någon annan server men om jag gör det så kör jag kanske på snöstaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka