Inaktuell roger åkezon | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142080582/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Qvarnström

Vad är ditt discord namn? YOYO NOEL#4832

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 1999

Berätta om din karaktär. min karaktär heter robert åkezon. han är 22 år. han är föd 1999-03-01. han har ingen familj. han är nästan alltid trevlig glad och hjälpsam men om nån är taskig mot han blir han arg. hans favorit bilmärke är volvo. han har inga vänner.
han har ingen familj. min karaktärs intressen är bilar och att laga bilar. han jobbar som reporter. han har haft ett jobb tidigare och det var postnord. det han tycker är roligast om dagarna är att åka runt på hans fyrhjuling och bara ta det riktigt chill. han har ingen släkt. hans familj och hans släkt dog i stockholm 2016. han kommer från gävle som ligger i sverige men han är uppvuxen i valbo. min karaktär har aldrig haft något jobb som han tycker är riktigt kul. han har aldrig haft något förhållande förutom när han var barn. hans syskon dog också i Stockholm 2016. min karaktär är luddsam alltså han följer de flesta lagarna som finns.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att skaffa ett jobb så jag kan hjälpa folk när de behöver min hjälp och så vill jag kunna vara trevlig och snäll mot folk. det jobbet jag hälst vill ha nu är typ vianor mekonomen eller autoexperten. jag kommer att bidra med att vi blir fler på en arbetsplats så vi kan hjälpa folk som behöver hjälp snabbare. och så kommer jag vara trevlig mot mina kollegor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill kunna få ett jobb så de blir fler personer som jobbar. jag vill ha ett jobb som jag tycker är roligt och intressant och nått jobb där jag träffar nya människor och lära mig nya saker.

Hur hittade du Unive? jag satt och kollade lite på youtube då sökte jag på , svensk polis i gta då så kom det fram en fivem video och då så gick jag in och kollade på den och då så stod det i titeln multistaden då gick jag in på fivem och sökte på multistaden och då kom den servern fram och då gick jag in på den servern sen fortsatte jag spela på den och tyckte det var en bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspelande är att alla ska tycka om mig och att jag ska vara trevlig mot alla. och så vill jag såklart ha ett jobb så jag har någonting att göra om dagarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar aldrig på någon annan server för jag tycker att Multistaden är den absolut bästa rp servern som någonsin har funnits.

Ingen synlighet på discord inom 6 dagar, nekad pga inaktivitet // Öggle.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka