Nekad roger åkezon | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142080582/

Ditt Hex-ID: 110000146711046

Vad är din discord tagg? yoyo noel#4832

Vem var det som bannade dig? ~Ax3l

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde in i tre motorcyklar för att vi bråkade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade precis pratat med polisen om en annan händelse sen fick vi åka iväg då körde jag in i de tre motorcyklarna sen så kjörde jag förbi en bensinstation sen körde jag in i en väg vid polisstationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var mitt fel för att jag körde in i de tre utan anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad senast för sunt förnuft och powergaming å så körde jag in i en väg och då funkade bilen fortfarande och då så fortsatte jag bara köra vilket vare jättedumt av mig. och innan så blev jag bannad för lallare för att jag råkade sparka på en killes bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara åkt åt ett annat håll än vad de gjorde för då så skulle jag inte kört in i de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag alkdrig ska göra något mot någon för att jag är arg på personen och om ni unbannar mig så kommer jag aldrig mer köra in i någon med flit.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka