Accepterad Roffel | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roffel

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Roffel

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mr_sockertop/

Vad är ditt discord namn? Roffel#1234

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Wayd Le är en grabb i 20 års åldern som älskar bilar. Wayd drömmer om att ha en stor flotta med massa lyx och sportbilar och skulle nästan kunna göra vad som helst för pengar. Han e en rätt munter snubbe å blir nästan aldrig sur eller arg sen kan hans personlighet ändras ibland när han gör saker som involverar smutsiga pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har alltid haft en stor kärlek för rp oavsett vilket spel och ja har velat testa på gta rp men aldrig haft chansen tills nu. jag har inte rpat i gta tidigare så ja har inte den största erfarenheten men ja skulle försöka mitt bästa för att göra servern rolig och bidra allt ja kan till rp upplevelsen. har kollat mycket på twitch när streamer kör rp å de ser riktigt kul ut. skulle vart riktigt awesome om man lyckades komma in så man får hoppas på de bästa.

Hur många timmar har du på FiveM? 30 kanske har bara kört på typ drift servrar eller servrar som har bilar i sig

Hur hittade du Multistaden? sökte efter rp servrar och hitta denna såg jävligt bra ut så ja beslöt mig vär att tästa å ansöka

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka