Accepterad Roffe6969 | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roffe6969

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198903933875/

Ditt Hex-ID: 1100001383f3bb3

Vad är din discord tagg? LökenRoffe#4918

Vem var det som bannade dig? anis

Hur lång tid var din ban? 7

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? stöld av tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel och det är jag medvten om jag var vid reservnyckel saken och sen så hade jag ingen bil och så såg jag en polisbil och testade den för har inte testat en polisbil och sen så kom jag på att det kan va fel att jag test körde den och det var det. Och nu vet jag att man inte ska sno en tjänstemans bil och inte alls nåns bil. är ledsen för det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade krokat med min cross och jag dog och sen så vakna jag upp på sjukhus och sen så bad jag en grabb skjutsa mig och så skjutsa han mig till nyckel stället där man kan få tillbaka sina bilar och så tog jag tillbaka alla nycklar och sen så behövde jag springa till ett garage men lite efter såg jag en polisbil och har aldrig testat en polisbil förut så jag test körde lite och sen så kom jag på att det va fel och sen lite efter blev jag bannad och jag är ledsen och jag ska inte göra det här igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rättvis ban för man ska inte sno nåns bil och särskilt inte en tjänstefordon och jag är ledsen på mig själv att jag gjorde det och jag är ledsen för det. :(

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har icke.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara fortsätta springa och inte sno polis bilen vad som spelar roll ska man inte sno en polisbil och jag har lärt mig den nu och det ska verkligen inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp. har lärt mig att man inte ska sno nåns bil särskilt inte tjänstefordon och jag ber om ursäkt och det ska inte hända igen. ;(

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka