Accepterad .Roffe. | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helt Ächo

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198282962231/

Vad är ditt namn i verkligheten? Niclas

Vad är ditt discord namn? Roffe#4727

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min Gubbe är en kille som heter Amian Shivo och har ett väldigt stort intresse för bilar samt street raceing då han också varit kriminell en gång i tiden som han nu mera lämnat och nu strävar han bara efter att ha kul på natten med att an åna street race och då han även gillar att festa ganska mycket men Amian har inte haft de så lätt när han va mindere så fick han ta imot slag av sin fulla pappa varje kväll men hans pappa har inte alltid varit så här då hans pappa också höll på med bilar när han var ung men när amians mamma omkom i ett självmord så har han inte haft det så lätt hans pappa började dricka väldigt mycket sprit och amian gick in i krimenella kretsar då de gick snett men nu har han tagit sig ur de och vill bara ängna sin tid att greja med sina bilar

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös Rpare och är här för att ha kul då jag även har spelat här innan och haft en hög Rp nivå och jag tycker om denna server för att de är bra Rp och samt roliga människor

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt jag gillar eran server och vill bygga upp min Rp värd här! För att de är en soppas hög Rp nivå här så att de är roligare att spela

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna servern när den hette Multistaden för att den var högst upp på svenska FiveM servrar och då testade jag och de gick as bra för att jag lärde känna nya afolk och hade även kul medans jag spelade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så stor inom bil kulturen som möjligt asså att alla vet vem jag är och jag vill Rpa lagligt och inte Krim för att har gjort de för mycket och de är inte kul längre då jag vill testa på nya saker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade och testade lite inför denna men det har väll varit en server som heter Lilla Paris Roleplay 18+

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka