Nekad Roffe Rock | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roffe Rock

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199044984626/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Jacobson

Vad är ditt discord namn? Brack Obunga#5306

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2005

Berätta om din karaktär. Roffe Rock är en snäll men ganska jobbig person. Han kan hjälpa andra om personen frågar om hjälp. Men om någon är dum mot han så kan han vara det tillbaka.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill tjäna mera pengar och hjälpa andra. jag vill ha ett bra riktigt jobb där man får en stabil lön. Jag ska bidra med att förbättra roleplay på Unive så mycket jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att Unive roleplay är en bra server med alltid personer inne. Så om jag skulle bli whitelistad på Unive roleplay så skulle jag bli väldigt glad.

Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar letade efter en rolig svensk roleplay server som hade många personer online och då kom jag över unive. och den såg väldigt rolig ut med många online.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill träffa nya kompisar samt hjälpa andra som behöver hjälp. Jag vill samt ha ett bra jobb och leva som en vuxen fast jag inte är det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar också på en server som inte är roleplay. Den heter transport tycoon. Där är målet att tjäna pengar, ha egna företag samt ha riktiga jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka