Nekad .Roffe. | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helt Ächo

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 15 Maj 2004

Vad heter du på discord? NicanD#4727

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 834

Hur aktiv kommer du att vara? skulle tippa runt 4-7 dagar i veckan nu under sommar lovet

Vad heter du? Amain Shivo

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja då när jag kom till sverige så fick jag lära mig och simma i skolan och efter de har jag kunnat simma och har varit med och utbildat mig till sim vakt på badpalats osv

Varför vill du bli polis? För att jag vill kunna va med o hjälpa till i samhället då jag tycker de behöver en förändring då jag har sett mycket skit då min pappa varit kriminell och de är den värden jag vill be kämpa då jag även vill kunna hjälpa till vid bilolyckor, bankrån, Osv

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att ha kul med ens kolegor att bemöta människor på ett bra sätt och även va kunnig inom detta yrke för att då kunna hjälpa till i samhället. Och jag tycker de är viktigt att hjälpa till vid tex försvinnande biljakter osv för att då kunna bekämpa allt de dåliga i värden

Vad vet du om yrket i helhet? Att man hjälper till i samhället och man även kan fot patrullera och man kan gå och prata med ungdomar

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit sercurtas chef o lite så

Hur är du som person? Jag är en kille på 21år jag gillar aktevitet mycket och jag gillar att kunna prata med människor och kunna hjälpa till

Är det något vi bör veta om dig? Att jag är snäll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka