Nekad roffe | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roffe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Vad är ditt discord namn? hanSss#4947

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2023

Berätta om din karaktär. han heter roffe johansson och är 2M lång och älskar att hjälpa folk. han har flyttat runt en del för han letar efter en stad han kan hjälpa. en stad som har många invånare som dag till nätter. roffe är en kille som gärna jobbar morgon till nätter. roffe är en person som älskar att möta nytt folk samt skapa band lite överallt. då de kan hjälpa roffe både på jobbet och utanför jobbet. roffe har bott i väldigt många städer och alltid jobbat inom polisen han har till och med varit polischef i 2 olika städer även insats styrkan chef. och även inspektör.. roffe har inga problem med att jobba över eller något sånt. utan de är mer tvärt om han älskar att jobba. han jobbar hellre en att vara hemma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att söka som polis i framtiden då roffe har vart polis på väldigt många servrar och har lärt sig mycket nya saker och vill göra allt för att lära sig mer. roffe kommer bidra med mycket i denna satd då han är en rolig,bra och snäll karraktär. han mycket humor och är inte rädd för att sig vad han tycker och tänker. roffe kommer bidra med mycket aktiviteter i denna stad. ännu mer om han blir polis då han är väldigt seriös i sitt jobb och mån om sina kamrater

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om han rånar mig så kan jag inte bara säga nej och skita i de. utan jag får accpetera att han rånar mig och bara fortsätta roll-spela i de scenariot.

Hur hittade du Unive? jag blev tippsad av en kompis som spelat på servern mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka