Nekad .Roffe. | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Helt Ächo

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198282962231/

Ditt Hex-ID: 76561198282962231

Vad är din discord tagg? .Z.#3792

Vem var det som bannade dig? Momme

Hur lång tid var din ban? Jag fick en ban På 14 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRp PowerGaming I 14 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel men ienlegt mig ska man inte dö av att få 3 kulor i en skottsäker väst men inlegt dom ska man ju dö o allt där i mellan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett support ärende och sen när jag tabbar in igen så står de att jag har blivit bannad så tyckte de va lite skumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt o vis för jag sitter ändå och försöker reda ut vad som har hänt och sen får jag bara en ban men om han inte hade bannat mig så hade jag ju haft chans att förklara vad som hade hänt. Och de tycker jag är lite skumt och man dör la inte va 3 skott i en skott säker väst Irl elle?

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De va första gången jag Rpa och fattade 0 och pratade OOC med en polis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara lungt och inte få damp och Försökt prata istället för att skrika jag vet att jag gjorde fel men supports en gjorde ju också fel men de va fel av mig att ställa sig upp direkt efter man blivit skjuten i västen men som polis får man ju inte försöka Av rätta nån elle?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Det har jag ångrar mig som fan att jag gjorde som ja gjorde och de var fel av mig att göra så som jag gjorde det var jätte dumt. Men jag hade gärna velat prata med nån support eller staff men har ju ban i dc också så de blir ju lite svårt

Har du läst våra regler? Ja
 
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Om man hade kunnat rpa på att man hade skott väst som kriminell hade man lika gärna kunnat göra så man kan ha en bomb säker väst.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top