Rodrick Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Danielnorlin111/
Ditt Hex-ID: 1100001179664c9
Vad är din discord tagg? Rodrick#9472
Vem var det som bannade dig? Det är på discord så jag ser inte
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Invalid invite
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev svarting
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev svarting
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktikt jag blev avstängd på discorden för ett tag sedan pågrund av att jag skrev svarting och jag förstår att det var fel gjort av mig och jag vill be om ursäkt. Jag vill spela på Unive jätte mycket för det är en väldigt bra Rp server och jag tycker att ni har den enda servern som har en bra rp nivå. jag har även en kompis på den som är medlem och vill spela med honom.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva svarting och bete mig bra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska bete sig och inte skriva onödiga saker på eran discord.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001179664c9
Vad är din discord tagg? Rodrick#9472
Vem var det som bannade dig? Det är på discord så jag ser inte
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Invalid invite
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev svarting
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev svarting
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktikt jag blev avstängd på discorden för ett tag sedan pågrund av att jag skrev svarting och jag förstår att det var fel gjort av mig och jag vill be om ursäkt. Jag vill spela på Unive jätte mycket för det är en väldigt bra Rp server och jag tycker att ni har den enda servern som har en bra rp nivå. jag har även en kompis på den som är medlem och vill spela med honom.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva svarting och bete mig bra.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska bete sig och inte skriva onödiga saker på eran discord.
Har du läst våra regler? Ja