Nekad Rockyelias | Ansökan till Servervakt [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rockyelias

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Rockyelias

Ange ditt födelsedatum 30 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Det varierar från dag till dag typ 4-6 h

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång i en timme för copbate när jag spanade och skulle lämna in bilen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ta hand om små uppgifter som RDM och VDM man kan säga att dom underlättar staffs arbete. Dom ska vara som små staffs. Dom kan dva bilar som tex står trasiga mitt på vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt där att jag vill hjälpa till med serverns rp nivå så att den blir högre och bättre. Jag brukar också stöta på personer som bryter mot regler och det är inte så roligt att se tycker jag och jag vill underlätta staffs arbete så att dom kan fukusera på viktigare saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är kortfattat när man abusear sina pearms. Några exempel är om man typ ressar i ett scenario för att vinna det eller om man har på toggle id under en skott lossning för att vinna det.

Nekad, Vill att du utvecklar samtliga frågor lite mer.

Speciellt denna fråga - Förklara vad för uppgift en servervakt har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka