Nekad Rockyboy | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rockyboy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Rockypro1

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2008

Berätta om din karaktär. Rocky Sten heter jag och är 18 år gammal och kommer från england, när jag var liten har jag alltid drömt om att bli mekaniker, när jag blev 15 så skaffa jag småjobb för att tjäna lite pengar efter ett tag av arbete så flytta jag till en läghenhet bort från min familj och tillsvidare har jag jobbat vidare, jag är alltid glad typ (ibland) och är en nyfiken person och älskar lära mig nya saker däremot är jag riktigt korkad och osmart därför vill jag lära mig så mycket som möjligt, Jag älskar att jobba och köra bil och att lära mig nya saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka göra bättre rp och jag har ibland bra attityd, och jag är väldigt social som person så det kan komma som en fördel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska vinna hela tiden och låta andra vinna för att bidra till bättre rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag får inte slå ner någon utan anledning RDM, Jag får inte använda mitt fordon som vapen genom att skada någon utan anledning VDM, Jag får inte använda information min karaktär inte vet om METAGAMING, Jag får inte berätta vad som hönt efter jag dog NLR

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ny inom fivem och därför tänker lära mig mer, jag kan lite grann och har en kompis som är expert som lär mig hur man spelar fivem så ja jag har lite erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Näe jag tror jag är nöjd med allt

Nekad. Utveckla svaren på dessa frågor:
- Berätta om din karaktär. Skriv det som en livshistoria från barndomen tills vart han är idag!
- Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka