Accepterad Rocky_8 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rocky_8

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rokas

Vad är ditt discord namn? ttv_rocky

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali lund och han är född 1986

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tålamod, professinell och unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ali Lund 39 år och har sedan barndom allt velat prestera max på allt han gör och därför är han väl utbildad. Hans fritid är att träna och därför har han också spelat sen ung både basket och fotbol och på grund av det är han en vinnarskalle som aldrig ger upp Han kämpar så bra som möjligt med jobb och sånt . När han växte upp utbildade han sig till forska om bilar gillar att bygga bilar och sånt. och där hans föräldrar också jobbade. Han är en väldigt glad och pigg plus trevlig och snäll mot folk och kommer vara mycket i stan person av sig som alltid har energi över till att göra andra saker som han tycker om att göra. är att han tränar mycket. Hans dröm i livet är att han har vilja bli en säljare eller mekonomen han gillar att jobba det jobbet och gillar feta bilar och sånt det är därför han vill bli nån av dom sakerna laga bilar och köpa bilar gillar han och vara med folk och sånt. På ett sätt när han hade bra betyg i sinna ämnen så blev han glad han kämpade i skolan och sånt. fint så han

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt bästa i scenarios och lyssna på folk som inte börja springa ifrån när folk riktar på mig eller något måste följa reglerna på serven . Jag kommer ha en bra rp genom scenarion och hålla rp till en hög nivå och göra mitt bästa för göra allt bra Jag kommer inte att lalla runt som andra personer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan förlora ett scenario utan att man blir sur och hoppar support för att klaga på staffsen att dom gör fel saker. och det kan vara folk som går på makt och pengar hela tiden och det ska man inte göra man ska ha social rp bra inte bara råna hela tiden vad kancke gör. Och sen då om nån polis griper dig på en bankrån eller butik rån och sen om polisen han föröker att ta dig så- behöver du inte sjuta polisen det är mycket fel lyssna på polisen vad dem säger. Och jag tycker att folk ska inte sjuta hela tiden man måste följa reglerna vad staffsen säger.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag tror jag har gjort men kom inte ihåg det jag gjorde men jag har såklart höjt min rp nivå efter som jag blir äldre och mogen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cope-bate = Att man försöker får polisens uppmärksamhet powergaming 2 är att man kör för makt och pengar och sissta nu Meta gaming är att man tar info från discord eller utanför spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka