- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 604 — Övrigt
Anledning: fusk, använder TZ loader
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-02-10
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så att vi hade poliser efter oss sedan när dom pitta hoppade vi utt och börja sjukta jag sköt 2 i bilen sen en vid berget och då misstänkte polisena att jag satt med något så jag blev inkallad på pc cheak av bubbelgum och dom hittade fusk och det var så det hände dom hittade fusk jag vet inte varför jag inte visste något skulle varit bättre om jag erkände men jag gjorde det till slut det var dumt av mig.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det va aboslut mitt fel det var dumt av mig vet inte ens varför jag satt med fusk för att trodde att folk satt med fusk ochså och då tänkte jag då borde jag fuska ochså men det var dumt av mig vet inte varför jag fuskade.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att man inte ska begå sånna här regelbrott som fusk och det är dumt och fuska så ber om utsäkt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jo för just nu har jag tagit en paus och inte har något kvar på min dator och inte kommer fuska på unive för det är så äclkigt av mig att behöver andvända fusk på en serven för istället om jag inte skulle ha haft fusk så skulle jag säkert vara kvar på unive och rpa med mina vänner men jag är dum och ska börja fuska jag vet inte vad jag tänkte och jag skyller allt på mig vill aldrig göra om det så äckligt av mig. Förlåt kommer aldrig göra om det lovar så dumt av mig från första början.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja det har jag ni kommer få en bild här https://cdn.discordapp.com/attachme...26a9459d04c1b9a0a88bb0aef025fbc0544f96444182&
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja