Accepterad Rocky_8 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rocky_8

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199565033867/

Ditt Hex-ID: steam:11000015fa6d18b

Vad är din discord tagg? ttv_rocky

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 194502.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som hände när jag var inne sist på unive var ju förut när jag hade polisjag och kom undan dom och sen chillade jag lite sen orkade jag inte spela mer så då tog jag en lång paus ooh nu när jag går in så är jag anticheat bannad för ingen anl

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är felatig ban för har inte gjort något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är anitcheat ban och har blivit det förut så jag vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur ska jag veta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kan inte lära med något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Plus jag hade snutjag och jag tappade dom sen drog jag till sandy och byte bil och chillade några min sen åkte jag till sjukhuset vid stan och sen köpte jag lite läkemedlem och sen efter det så orkar jag inte spela mer så jag lämnna och spela andra spel typ 3 timmar sedan så kommer jag in och det står anticheat bannad och ban id är b4bdb459

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka