Vidare till intervju Rocky2535 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rocky2535

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rocky högberg

Vad är ditt discord namn? rockyhogberg (Gynekologen)

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Lind 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, lojal, impulsiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp under enkla förhållanden och har alltid fått kämpa för det han har. Han flyttade till staden för att skapa sig ett bättre liv, skaffa ett jobb och bygga upp ett stabilt liv. Samtidigt är han väldigt ambitiös och vill lyckas till varje pris. Om han märker att det lagliga livet inte ger honom de möjligheter han söker är han beredd att ta större risker och hamna i fel umgänge. På sikt är målet att steg för steg bygga upp ett namn inom den kriminella världen, kontakter och lojalitet, snarare än att rusa in i kriminalitet direkt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös och långsiktig RP där fokus ligger på att skapa roliga och realistiska scenarion för alla inblandade. Jag värdesätter karaktärsutveckling, följer serverns regler och spelar för att både jag och motparten ska få en bra RP upplevelse. Jag kommer även att bidra med respektfullt bemötande, god kommunikation och försöka skapa minnesvärda scenarion istället för att bara fokusera på att vinna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag inte bara fokuserar på att min karaktär ska vinna, utan också bidrar till att skapa ett roligt och realistiskt scenario för den andra parten. Jag ger motparten möjligheter att lyckas, utveckla sitt RP och undviker att alltid försöka komma ut på topp. Målet är ett bra och rättvist rollspel där båda parter får en bra upplevelse i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte spelat jätte mycket RP innan men har kollat på RP sedan 5/6 år tillbaks är väldigt insatt i det och ”drömmen” är väll att kunna spela de själv och har äntligen bestämt mig för att testa efter rekommendationer till er server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan börja med att jag tycker att regel (känslig information) är en toppen regel då jag själv har en familj med skyddad identitet. FEARRP. Jag tänker ju oftast alltid på att göra mitt RP så realistiskt och bra som mögligt så brukar fråga mig själv ”vad hade jag gjort i den här situationen” och självklart är inte det på världskartan i mitt huvud att välja att utge slag eller springa i en sådan situation där dem har övre makt position med vapen. VDM är också en regel som alla borde veta om redan innan att läsa reglerna du hade inte kört på en person IRL helt utan anledning. Jag tror inte ens det hade uppståt under stress men allt beror ju på scenariot också såklart så man ska aldrig säga aldrig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en 17 årig kille som gillar RP har väll inte mycket mer att säga än att jag verkligen ser fram emot erat svar och att möjligtvis få bli en i Unive.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka