Nekad rocky | Chef-jobb ansökan [Mc Butiken] [Arvid15]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rocky

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindrots motorcenter

Vad heter du IRL? rocky

Vad heter du på discord? Bob The Builder#8104

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive typ 1 år kan inte säga exakt hur länge

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer att göra för att utveckla jobbet på Lindrots är att göra yrket så aktivt som det bara går. Det kommer jag att göra genom att lägga ner mycket tid både att hålla koll på alla anställda IG men även hålla koll i dc ifall någon behöver hjälp eller ifall det är något som har hänt. Det är därför viktigt att hålla aktivitetskod ganska ofta för att rensa dem som inte är aktiva och som inte jobbar. Jag kommer även att utveckla rp-nivån genom att göra mer utvecklade scenarios inne i verkstaden genom att använda sig mycket utav /me och emote. Jag älskar verkligen allt som har med bilar och motorer att göra det är liksom mitt liv det är det enda jag vill jobba med. Jag vet hur jobbet fungerar sen tidigare erfarenheter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ag har massa erfaranheter inom jobbet för att jag själv har doch aldrig varit chef eller biträdande men jag har varit det på väldigt många servrar som har haft jätte många olika menyer och jag har väldigt lätt frö mig att lära mig menyerna tar inte mer än några minuter för att bara kola ignom dom och testa lite sen kommer jag att kunna det flästa och jag har sätt lite på när m,in kompis har spelat som biträdnade på denna server och har sett lite med menyerna.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag Var dagar 16:00 - 22:00
Helger 12:00 - 03:00 jag kommer vara aktiv i jobbet mycket men inte hela tiden

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart alltid kul

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka