Accepterad rocky | Ban Överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rocky

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198810872309/

Ditt Hex-ID: 110000132b339f5

Vad är din discord tagg? Bob The Builder#8104

Vem var det som bannade dig? @wmac

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade en mask på allmen plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag hade en mask på allmen plats som jag inte kunde ta av och eftersom mitt spel var buggat så kunde jag it använda mig av /me eller /sme för jag kunde inte gå in i chaten och jag skulle reloga men jag ringde bara en bil sen körde jag till den flr jag skulle ta ut en sak från bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för jag gjorde inget fel det var mit spel som var buggat och jag kunde inte använda mig av /sme eller/me för mit spel var buggat jag kunde inte gå in i chatten eller ta av mig masken

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivitr bannad tidigare och jag lyckat ta lärdom av dom är att jag inte göra samma mistag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså reloga 30 sekunder inan jag åkte till min bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka