rocky
Icke Medlem
- Meddelanden
- 82
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rocky
Vad heter du på discord? Äkta Goat#8104
Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. ar dagar 16:00 - 22:00
Helger 16:00 - 03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Några månade kanske 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte 2 kanske?
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters uppgifter är att hålla koll att andra spelare inte bryter mot reglerna och se till så alla andra gör som dom ska. Servervakter får inte banna varna eller göra tempban det ända gången dom får banna är om en staff medlem säger att han kan annars får dom inte göra det men dom får dock kicka andra spelare .Och dom Hjälper till i servern och hjälper support och staffs att göra sitt jobb. Dom ska även kunna alla regler samt va en vanlig spelare som har en roll som hen ska kunna hantera för att kunna utveckla servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Just jag är lämplig då jag kan alla kommandos samt vet jag hur olika scenarion ska gå till(bannar aldrig under scenario. Jag har varit assistent inan samt rekryterare så jag vet det mesta om hur ett scenario med polis och kriminella ska se ut då jag har kriminella erfarenheter. Jag abusar aldrig mina perms och använder endast dem när dem behövs. Jag kommer ge bans genom att utveckla varför dem blev bannnafe vilket inte alla gör och då är det svårt att ta lärdom av bannen. Sen vet jag att om någon gör ett grovt regelbrott och jag bannar så ska jag skicka ut I förlängningsbans har märkt att det inte är så många sves som gör detta.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är när man ser sina vänner göra regelbrott men väljer att inte banna utan låta dem spela vidare. Man använder sina perms för att få en fördel i sin rp då menar jag att man tex ressar under icke missklick. . Så korruption är helt enkelt att man endast bannar folk man inte känner samt använder sina perms för att ha mer makt. Abuse är när man missbrukar sina sv perms. Under skott scenario kanske man blir skjuten och då väljer man att ressa för att då vinna scenariot. Eller som polis väljer man under ett inbrott att ha på toggleid för att se vart gärningsmannen gömmer sig. Man går inte runt med mat eller medicin då man bara ressar när man är låg. Så abuse är helt enkelt att man grov missbrukar sin sv roll. Ansvaret är stort då man måste visa att man är mogen för att ickemedlemmerna ska tycka att unives sves är seriösa.
Anmäl
Vad heter du på discord? Äkta Goat#8104
Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. ar dagar 16:00 - 22:00
Helger 16:00 - 03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Några månade kanske 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte 2 kanske?
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters uppgifter är att hålla koll att andra spelare inte bryter mot reglerna och se till så alla andra gör som dom ska. Servervakter får inte banna varna eller göra tempban det ända gången dom får banna är om en staff medlem säger att han kan annars får dom inte göra det men dom får dock kicka andra spelare .Och dom Hjälper till i servern och hjälper support och staffs att göra sitt jobb. Dom ska även kunna alla regler samt va en vanlig spelare som har en roll som hen ska kunna hantera för att kunna utveckla servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Just jag är lämplig då jag kan alla kommandos samt vet jag hur olika scenarion ska gå till(bannar aldrig under scenario. Jag har varit assistent inan samt rekryterare så jag vet det mesta om hur ett scenario med polis och kriminella ska se ut då jag har kriminella erfarenheter. Jag abusar aldrig mina perms och använder endast dem när dem behövs. Jag kommer ge bans genom att utveckla varför dem blev bannnafe vilket inte alla gör och då är det svårt att ta lärdom av bannen. Sen vet jag att om någon gör ett grovt regelbrott och jag bannar så ska jag skicka ut I förlängningsbans har märkt att det inte är så många sves som gör detta.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är när man ser sina vänner göra regelbrott men väljer att inte banna utan låta dem spela vidare. Man använder sina perms för att få en fördel i sin rp då menar jag att man tex ressar under icke missklick. . Så korruption är helt enkelt att man endast bannar folk man inte känner samt använder sina perms för att ha mer makt. Abuse är när man missbrukar sina sv perms. Under skott scenario kanske man blir skjuten och då väljer man att ressa för att då vinna scenariot. Eller som polis väljer man under ett inbrott att ha på toggleid för att se vart gärningsmannen gömmer sig. Man går inte runt med mat eller medicin då man bara ressar när man är låg. Så abuse är helt enkelt att man grov missbrukar sin sv roll. Ansvaret är stort då man måste visa att man är mogen för att ickemedlemmerna ska tycka att unives sves är seriösa.
Anmäl