Nekad rocky | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rocky

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rocky

Vad heter du på discord? Äkta Goat#8104

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att typ spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte kanske några månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte 2 kanske?

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att vara en bra förebild och representera Unive på ett bra sätt. En person som rpar vanligt men ifall det skulle uppstå problem så har personen perms till att kunna få bort personen som till exempel är inne på servern bara för att lalla, i sitt dagliga rpande är det bra att vara sv då man kan rensa bort det direkt istället för att behöva skriva report. En servervakt har i uppgift att vara en bra förebild och en bra bild utåt för servern som representerar servern på ett bra sätt så att folk som är nya till servern tar igen från den personen och lär sig bra saker. En servervakt har också i uppgift att vara där för att hjälpa till men man ska inte leta efter problem som servervakt, utan man finns där om det behövs. Jag anser att man har ett stort ansvar som servervakt och man ska vara en bra förebild till de andra på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Just jag är lämplig då jag kan alla kommandos samt vet jag hur olika scenarion ska gå till(bannar aldrig under scenario. Jag har varit assistent inan samt rekryterare så jag vet det mesta om hur ett scenario med polis och kriminella ska se ut då jag har kriminella erfarenheter. Jag abusar aldrig mina perms och använder endast dem när dem behövs. Jag kommer ge bans genom att utveckla varför dem blev bannnafe vilket inte alla gör och då är det svårt att ta lärdom av bannen. Sen vet jag att om någon gör ett grovt regelbrott och jag bannar så ska jag skicka ut I förlängningsbans har märkt att det inte är så många sves som gör detta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är när man ser sina vänner göra regelbrott men väljer att inte banna utan låta dem spela vidare. Man använder sina perms för att få en fördel i sin rp då menar jag att man tex ressar under icke missklick. . Så korruption är helt enkelt att man endast bannar folk man inte känner samt använder sina perms för att ha mer makt. Abuse är när man missbrukar sina sv perms. Under skott scenario kanske man blir skjuten och då väljer man att ressa för att då vinna scenariot. Eller som polis väljer man under ett inbrott att ha på toggleid för att se vart gärningsmannen gömmer sig. Man går inte runt med mat eller medicin då man bara ressar när man är låg. Så abuse är helt enkelt att man grov missbrukar sin sv roll. Ansvaret är stort då man måste visa att man är mogen för att ickemedlemmerna ska tycka att unives sves är seriösa.
Anmäl
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top